poniedziałek, 22 maja 2017

Moje hafty

Witam Wszystkich

Dziś pokażę Wam swoje prace z dawnych lat. Tyle przetrwało w zakamarkach szuflady. Resztę rozdałam dawno temu.Ja też mam na swoim koncie haftowane obrazki, ale jak inne od obecnych. Bardzo się zmieniła technika haftu. Malowanie igłą jest ciekawsze, piękniejsze. A i dostęp do wzorów dużo łatwiejszy. Nigdy nie korzystałam z kanwy, która też była trudna do zdobycia. Haftowałam na lnianych, kuchennych ściereczkach o policzalnym splocie. Wzory często kopiowałam na kalkę, pożyczając od znajomych np. Burdę. To był zupełnie inny świat. Dość na tym, zapraszam do oglądania.





15 komentarzy:

  1. Śliczne, najbardziej ten drugi z fioletowymi kwiatami mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj pamiętam te czasy , kiedy pożyczało się wzory lub gotowy haft :)
    A wiesz ,że takiego kotka to i ja kiedyś haftowałam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Mimo tylko lat prezentują się rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są wspaniałe! Może jeszcze wrócisz do haftowania ;) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się obrazek z fioletowymi kwiatkami :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafty. Ja też trochę kiedyś haftowałam ale ZAWSZE na kanwie. Wydaje mi się, że haftowanie na płótnie jest baaardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miałaś super pomysły:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie moje czasy i moje klimaty:) To dopiero była sztuka! Do wszystkiego trzeba było dojść własną inwencją twórczą! A efekt? Się widzi i się podziwia!
    Pamiętam, jak ciotka z Francji przywiozła takiego gotowca (namalowana kanwa i zestaw mulin). Nawet nie wiedziałam, że można tak prosto.
    A to, co widać powyżej to dzieło sztuki przez duże D i duże S, bo powstało od A do Z a nie z półfabrykatów!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne hafciki ! Też pamiętam moje pierwsze hafciki w takim stylu, a teraz hafcik bez konturowania to nie do pomyślenia ;)

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne hafty. napewno trwalsze od obecnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne hafty. napewno trwalsze od obecnych.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tego kotka wśród kwiatków pamiętam też go kiedyś wyhaftowałam miło powspominać

    OdpowiedzUsuń