sobota, 5 sierpnia 2017

Wiedżma

Witam
Ostatnio zapałałam chęcią posiadania wiedźmy, czarownicy, Baby Jagi. Każda z tych nazw wydaje się adekwatna do postaci, którą wykonałam. Koniecznie z  nieodzownym atrybutem, czyli miotłą. Zaczęłam od przejrzenia wzorów, poprosiłam o wsparcie blogową przyjaciółkę. Szukałam wiedźmy z pazurem. 
I co, i nic, żaden ze wzorów mnie nie satysfakcjonował. Nie poddałam się jednak. Nie szukałam już gotowców, zakasałam rękawy i jest moje 20 cm szczęścia, a czy ma pazur oceńcie sami.
Pozdrawiam, miłego oglądania.




21 komentarzy:

  1. Swietna wiedzma jak zywa:-) super ubranko:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzenko, bardzo dobrze, że nie znalazłaś wzoru i sama opracowałaś Wiedźmę - jest świetna i wg mnie ma to coś! Wyszła kapitalnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, ale czad. No Wiedźma wręcz idealna, ten zakrzywiony nos z brodawką, wydatny podbródek, groźny wzrok i "śliczna" czapeczka :-) Rewelacja. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczna! Rewelacyjna jest :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka super wiedźma-oczywiście,że ma pazur:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful crochet witch, Marzenka!!! I LOVE it!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie ma jak zakasać rękawy i zrobić coś samemu. Efekt murowany. Wiedźma wyszła rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak...człowiek chwilę nie zagląda, a tu takie cuda:) Pazury wiedźmy słabo widać ;),ale za to ma przecudnej urody kurzajkę i wiernego przyjaciela na swojej spiczastej czapie:)))
    Świetna jest. Powinna zająć honorowe miejsce:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest, że aż strach się bać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdolna babka z Ciebie, każdy temat ogarniasz :) Pozdrawiam wakacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna jest ta wiedźma😄 Mojej Tosi się bardzo spodobała😄

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest super! Baba Jaga jak się patrzy i tren pypeć na nosie i ten pająk na kapeluszu... normalnie rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prawdziwa wiedźma!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ to czysta ja!,zostaje u Ciebie i obserwuję, może jeszcze zobaczę u Ciebie moją podobizne. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń