środa, 26 lipca 2017

Fiołkowa panienka

Witam serdecznie
Niektórzy z Was pamiętają zapewne pewną dobranockę pt. "Makowa panienka". Tytułowa bohaterka miała spódniczkę z płatków maku. Moja niewielka laleczka, która ma ok 20 cm wzrostu dostała podobne imię. Jej spódniczka składa się także z płatków, a że kolor ubranka jest fioletowy stąd nazwa Fiołkowa panienka. Zdjęć dużo, bo nie umiałam z nich zrezygnować. Laleczka zaprzyjaźniła się z myszką, zobaczcie jak razem szaleją.
Pozdrawiam i przy okazji Wszystkim Aniom tu zaglądającym, w dniu ich święta życzę wiele radości 
i spełnienia marzeń.







20 komentarzy:

  1. Pamiętam tę bajkę, Twoja fiołkowa panienka jest o niebo ładniejsza,a razem z myszunią tworzą przecudny duet :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Laleczka jest cudna :) Moje dziecię oniemiało jak zaglądnęło mi przez ramię :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super :) Fiołkowa panienka, fajnie wymyśliłaś :), koniki bujane też niczego sobie :)
    Duecik pierwsza klasa:) i profesjonalna sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Bardzo mi się podoba jej fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna Fiołkowa panienka! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna lala. Oryginalny pomysł. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczna ta fiolkowa panienka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniała makowa panienka ;)

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ fikuśna i sympatyczna:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Już wiem! To ty robisz te laleczki, które sprzedają na stoiskach nad morzem! Wiedziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzenka, I love your beautiful crochet doll. It is so beautiful!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fiołkowa Panienka cudna a Mysia przesłodka! stanowią uroczą parkę:) pozdrawiam słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przecudna myszka i fantastyczna Fiołkowa Panienka! Zauroczyły mnie jej włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna panienka. Cudna fryzura :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ pieknosc. swietne ma włoski

    OdpowiedzUsuń