środa, 19 kwietnia 2017

Marysieńka


Witam Wszystkich ponownie

Dziś przed Wami Marysieńka, lalka która powstała pod wpływem impulsu. Zobaczyłam filmik na YouTube Petus Ochoa i wsiąkłam. Nie było łatwo. Przepaść językowa ogromna, nigdy nie miałam nic wspólnego z hiszpańskim. Zaparłam się jednak i dziś przed Wami efekty mojej pracy. Lalka ma 42 cm wzrostu. Spodenki i koszulka są integralną częścią  zabawki, natomiast sukienkę, bolerko i butki możemy zdejmować. Zdjęć dużo, ponieważ trudno mi było z nich zrezygnować. Miłego oglądania.
 





22 komentarze:

  1. Jest niesamowita!!! Zwłaszcza jej oczy ;) Wszystko idealnie do siebie pasuje. Wspaniale dobrałaś kolory. Gdybym była małą dziewczynką chciałabym mieć taką lalę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Marysieńka jest prześliczna, jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała lalka! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Najbardziej zachwyca mnie jej fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne dziewczątko i fajnie, że można ubranka zdejmować.
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna laleczka pięknie wykonana.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna lala:) Uwielbiam lale z oczami, które są wychawtowane. Taka zabawka jest w pełni bezpieczna dla dzieci. Takich zdolności na obecną chwilę nie posiadam. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. prześliczna lala! i tak pięknie ubrana, podziwiam i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. igual a esta https://www.youtube.com/playlist?list=PLFWxeDxTxMsjVLmQ7OzZ9iC7fEMiiuC2a

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wzorowałam się na Carolina by Petus :)

      Usuń
  10. Wow, ale piękna i te oczy :-) Cudo zrobiłaś. A te zdejmowane ubranka będą się podobały każdej dziewczynce. Podziwiam za ogrom pracy. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mogę oczu oderwać od... tych oczu! Lala, która czaruje spojrzeniem. Ukłony dla mistrzyni!

    OdpowiedzUsuń
  12. Po prostu wowwwwwwwwww!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Tylko jedno slowo " Mistrzostwo" przez duze M. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ślicznotka :). I ta wspaniała burza włosów!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna, z cudną burzą włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marysieńka jest idealna. Wszystko do siebie pasuje :)
    Nad włosami to chyba musiałaś się porządnie napracować.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Marzenka wymiata :) a ta burza w włosów, przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń