czwartek, 10 kwietnia 2014

Wszyscy mają kury, mam i ja.

Witam wszystkich serdecznie.

Widać, że Święta tuż, tuż. Na blogach prawdziwy wysyp świątecznych ozdób,wykonywanych różnymi technikami. Pełno jest pisanek, kurek, zajączków i kurcząt.
Ja chcę Wam także pokazać swoją pracę, jak najbardziej wpisującą się w wielkanocne klimaty.
Jest to biała kurka, która zniosła piękne, kolorowe jajo. A, że jest damą nosi korale.
 
 


Wysokość zabawki ok. 15 cm oraz wysokość jajka ok. 7 cm. Wykonane z akrylowej włóczki. Wypełnione antyalergicznym włóknem poliestrowym.

29 komentarzy:

  1. fajniutka :) uroku jej nie brak :) mysle, ze nie tylko w Swieta bedzie cieszyc nowych wlascicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kura i jajko świetnie wyglądają :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna, elegantka: i korale i piękne piórka w skrzydełkach i ogonie. Śliczna.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka przecudnej urody !!! I jaka .. dostojna i elegancka ! To arystokratka pełnym dziobem :)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kurka, piękne jajko zniosła tylko dlaczego go nie wysiaduje? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kokocha :) Ja zabieram się za robienie zdjęć swojej Irminie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurka jest genialna! I jaka z niej elegantka! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna kurka :-) Jest przepiękna - bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurka prześliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Aż dziób mi się uśmiechnął:)

    OdpowiedzUsuń
  11. WSPANIAŁA, PRAWDZIWE ARCYDZIEŁO!!!!!! Pozdrawiam i podziwiam dalej

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurka--rewelacja, bardzo mi się podoba.
    Gorąco pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kurka z jajem
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutka kurka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Marzena, na innych blogach można spotkać kureczki, zajączki i jajeczka - a u Ciebie toż to Kurzyca pełnym dziobem! I do tego jaka strojnisia :) Królowa Kur po prostu! Ja bym ją umieściła na najwyższej grzędzie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pooglądałam sobie i pełen zachwyt,a kura jest genialna:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super fajna ta kura pasowałaby jak nic do mojej świątecznej gromadki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale bombowa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Super kura!

    OdpowiedzUsuń
  19. łał ale wspaniałe kurka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Już po świętach, ale kura fantastyczna, więc trzeba jak najbardziej docenić trud i pochwalić, za superowe wykonanie !

    OdpowiedzUsuń