piątek, 26 lipca 2013

Podziękowania

Drogie Panie!
 
Pragnę Wam gorąco podziękować za wszystkie komplementy, jakie pojawiły się na temat moich prac. A w szczególności Acie, dzięki której poznało mnie szersze grono osób.
 
Chciałabym odpisać każdej z Was na komentarz, lecz jest ich tak wiele, że tą drogą kieruję odpowiedź.
 
Mam w zanadrzu kilka projektów, które w najbliższym czasie również umieszczę, a także dużo pomysłów, które mam nadzieję zrealizować. Na pewno się nimi z Wami podzielę.
 
Zauważyłam, że miałyście Panie problem ze znalezieniem kontaktu do mnie, dlatego umieściłam go w bardziej widocznym miejscu.
 
Jeszcze raz serdecznie dziękuję i pozdrawiam:)
 
Marzena

3 komentarze:

  1. Bardzo się cieszę, że chociaż trochę przyczyniłam się do popularyzacji bloga :-)
    No i czekam na kolejne prace, bo strasznie lubię oglądać takie śliczności :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :)
    Fajne maskotki, będę zaglądać. Pozdrawiam serdecznie:) Faworytka mojej córki to żabka Teodora, jest superowa!!

    OdpowiedzUsuń