środa, 24 sierpnia 2016

Szukam mamy dla Julki

Witam Was,

Pomysł na tę lalkę o roboczym imieniu Julka dojrzewał od jakiegoś czasu i wreszcie jest. filigranowe, zielonookie maleństwo z bujną czupryną na głowie. Wykonana na szydełku, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym, usztywniona wewnętrznym szkieletem - dzięki, któremu może przybierać różne pozy. Ma 22 cm wzrostu. Oczy haftowane. Leginsy stanowią integralną część lalki. Pozostałe ciuszki możemy zdejmować.  T-shrit wiązany jest z tyłu i ozdobiony aplikacją. Uszyłam także kurtkę na chłodne dni i wyposażyłam lalkę  w torebkę oraz trampki.
A teraz ważna informacja szukam mamy dla Julki. Zainteresowanych proszę o kontakt mailowy.








14 komentarzy:

  1. urocza lalka i bardzo pomysłowe ubranka :) fryz też kapitalny :)

    lalkacrochetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna jest i jakie fajne trampki ma

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna! Mnie zachwyciła jej kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lala super i imię bardzo do niej pasuje, moja Julka bez spodni rurek i trampek się nie rusza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Love this! Where can I purchase a pattern?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The design of this doll is mine and the pattern isn't for sale. You can purchase ready-made doll. Thank you for comment :)

      Usuń
  6. Fantastyczna! Gratuluję zdolności i pomysłowości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo pomyslowa jestes. Rudowłosa lala jest ekstra.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze podziwiam ludzi, którzy potrafią tak sami z głowy wszystko od początku do końca zrobić.
    A największy podziw za oczy! Ja ledwo zwykłe czarne potrafię wyszyć... Masz jakiś tutorial do nich?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjna! Podziwiam szczególnie za te wszystkie detale!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna dziewczynka i już pewnie w nowym domku:)
    Uściski!:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale czadowa lala ,taka rockowa ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne oczy - od razu mnie urzekły! Lala cała w sobie "ma to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne oczy - od razu mnie urzekły! Lala cała w sobie "ma to coś" :)

    OdpowiedzUsuń