wtorek, 6 września 2016

Tymoteusz


Witam serdecznie.

Dawno, dawno temu, gdy byłam jeszcze dzieckiem utwierdzano mnie w przekonaniu, że dzieci znajduje się w kapuście. Nic bardziej mylnego, prawda?!

Natknęłam się na koziołka, który wyrasta z kapusty. Autorem tej postaci jest Светлана Леонова. Jak więc nie spróbować swoich sił i nie zmierzyć się z taką robótką, która przeczy znanym mi zabobonom. Przed wami kozioł Tymoteusz w pełnej krasie.



Zabawka wykonana z włóczki akrylowej, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym. Siedzi samodzielnie. Wysokość koziołka to ok. 25 cm.

19 komentarzy:

  1. Tymoteusz rules! teraz zapewne kolejne dzieci będą przekonywane, że zostały znalezione w kapuście tak, jak on i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. CZadowy! :))))) super koziołek i bardzo, bardzo wesoły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny, śliczny. A ja na początku się zastanawiałam co on ma taką dziwną spódnicę, a to przecież kapusta. Piękny jest :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudny :)) Pieknie Ci on wyszedl :))) Pozdrawiam Serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały!!!!!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tymoteusz słodki i kapuściane spodenki bardzo mu pasują:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny! Świetna na ta mordkę :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny :) śmieszny taki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo sympatyczny koziołek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziak, bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny, i te oczy... rozbrajające:)

    OdpowiedzUsuń