piątek, 23 września 2016

Śpiący anioł

Witam Wszystkich serdecznie.

Nie wiele brakowało, żeby ta postać śpiącego anioła nie ujrzała światła dziennego. Z bardzo prozaicznej przyczyny. Po prostu źle oceniłam ilość i zwyczajnie zabrakło mi włóczki. Gotowa była prawie całość. Nawet włosy już były na głowie, a zabrakło na ręce. Kto widział anioła bez rąk? Poszukiwania w sklepach nie dawały rezultatu, już się jąkałam nad zakupem w sklepie internetowym, aż wreszcie się udało. Zdobyłam brakujący kolor w pasmanterii i mogłam dokończyć pracę. Aniołka podglądałam tu:

A tak wygląda mój efekt końcowy:



Wielkość zabawki  ok. 30 cm, wykonana z włóczki akrylowej, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym. Główkę składa na podusi z mięciutkiego minky.

A tu jeszcze moja inna praca z minky w tle. Kocyk z wypełnieniem lub kołderka, jak kto woli.  Szop został uszyty specjalnie dla Krzysia, a zajączek czeka na nowego właściciela:)


19 komentarzy:

  1. Przepiękny Aniołek, cudny jest. A te rzęsy? no zakochałam się. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniołek wyszedł kapitalnie i nie widać 'przerwy technicznej' na poszukiwanie włóczki ;-)
    kocyki rewelacyjnie - z pewnością nowi właściciele chętnie będą z nich korzystać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny ten aniołek! Bardzo podoba mi się buzka :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. W rzeczywistości to cudo jest jeszcze cudniejsze :) Ach te jego zabójcze rzęsiska i wypukły tyłeczek :)
    DG i A pacze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny :)))
    Zapraszam na moje urodzinowe candy :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2016/09/urodzinowo.html
    Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały Aniołek. Zapraszam do mnie na :
    http://szydelkowykaciknatalii.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy Aniołek i śliczne kocyki :) !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że udało Ci się dokupić włóczkę, szkoda by było jakbyś nie mogła skończyć tego aniołka. Zakochałam się w nim :)))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny aniołek :) Kocyki rewelacyjne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudo! Fantastyczny aniołek :-) Zakochałam się w nim... i te rzęsy...
    Kocyki wspaniałe :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczy aniołek!!! Wspaniałe kocyki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten aniołek ;) Dobrze, że udało się znaleźć brakującą włóczkę :)
    A kocyki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny aniołek :) i jaką mięciutką ma podusie :)
    A kocyki prześliczne :) gdzie można dostać takie piękne panele , jestem zauroczona tym z króliczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne kocyki, zajączek jest przeuroczy :)
    Anioł jest przekochany <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniołkiem powaliłaś mnie na kolana. Cóż za dbałość o szczegóły.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakochana <3 ten aniołek jest niesamowity!! Perfekcjonizm w każdym calu!
    Podziwiam kunszt wykonania! Pozdrawiam cieplutko ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow przecudny, a jak leży odwrócony tyłem :)

    OdpowiedzUsuń