poniedziałek, 6 lipca 2015

Prezent dla Maluszka

Witam!
 
Dziś chcę pokazać prezent dla Maluszka, jaki ostatnio wykonałam. Jest to kocyk o rozmiarach 85x105cm. Użyłam dwóch włóczek, które różniły się nie tylko kolorem, ale także grubością. Pierwsza z nich ciemnoniebieska to Peonia - anilana 100%, przędza czesankowa ARELAN Łódź, jak głosi banderola, wygrzebana z zakamarków szafy. A druga ciut grubsza, jasnoniebieska, to Bambino Baby Yarn - Robin, 60% akrylu i 40% nylonu. Wzór prosty w robocie, choć pracochłonny - zrobienie go zajęło mi ok. 30 godzin. Aby uzyskać wspomnianą wielkość nabrałam 180 oczek i użyłam szydełka nr 3.


 
A prezenty tak naprawdę są dwa. Coś się ukryło pod kocykiem, a co oczywiście niesforny Pinokio. Zabawka ma ok. 26 cm wysokości. Wykonana z włóczki akrylowej, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym.



 

13 komentarzy:

  1. Śliczny kocyk. Od razu zaczęłam się zastanawiać co to za wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam autora wzoru. Posiadam jedynie zdjęcia krok po kroku jak go wykonać :)

      Usuń
  2. Marzenko znów wyczarowałaś śliczność maluszek będzie zachwycony :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocyk śliczny, w bardzo ciekawym wzorze. A Pinokio jest oczywiście rewelacyjny. Obie rzeczy będą idealne dla maluszka. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wzór i piękne prezenty,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy :) cieplutki i bardzo ciekawy wzor. mysle, ze wart kazdej spedzonej nad nim chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne prezenty :-) Fantastyczny kocyk i słodki Pinokio :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. No Marzenka, zrobiłaś kawał dobrej roboty i to dosłownie:) Świetne prace:) Pinokio jest kapitalny:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale pięknie! Tak dwu kolorowy wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie zachwycający zestaw:) kocyk z Pinokiem tworzą piękną całość. Podziwiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mi się bardzo podoba, podziewiam za świetny pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podziwiam, kocyk cudny. Bardzo czasochłonne są kocyki robione na szydełku, tym bardziej chylę czoło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń