piątek, 31 lipca 2015

Marcel

Witam Wszystkich serdecznie.

Właśnie minęły dwa lata odkąd jestem z Wami. W lipcu 2013 roku, w jednym z postów prezentowałam małpkę Gogo, teraz też pragnę powrócić do tego tematu. Tym razem przedstawiam Wam Marcela, małpiego oseska skorego do zabawy i żartów. Marcel jest grzechotką wykonaną w prezencie dla Maluszka. Schemat maskotki udostępniła

 

Zabawka ma ok. 23 cm wzrostu, wykonana jest z włóczki akrylowej i wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym.

A skoro mowa o grzechotkach, to powstały jeszcze takie:





 

11 komentarzy:

  1. Urocze te pluszaki. A grzechotki skradły moje serce. Co jedna, to piękniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne grzechotki, śliczne. Marcel jest cudowny. Bardzo, ale to bardzo mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne maskotki :)nie jednemu dziecku zaświeciły by się oczka na ich widok ")

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie wyglądają prześlicznie. Muszą się maluchom podobać, oj muszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe pluszaki!!!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  8. I co z tego, że potrafię szydełkować? W życiu bym takich cudnych stworzeń nie zrobiła. Piękne są Twoje prace :-)

    OdpowiedzUsuń