piątek, 25 stycznia 2019

Dwie sowy

Witam
W ostatnim czasie więcej u mnie powstaje uszytków, niż udziergów. Tak się akurat złożyło:)
Dziś chcę Wam pokazać  sowy, słusznego wzrostu bo około 48 cm . Powstały dwie wersje. dla niej
i dla niego, a szyłam je techniką patchworku. Ja która zawsze się zarzekałam jak żaba błota, że patchworku nie lubię, że to nie dla mnie - teraz fajnie się przy tym bawiłam. Może musiałam dorosnąć?:) Sowy mogą pełnić rolę dekoracyjnej poduchy, równie dobrze sprawdzają się w roli przytulanki
Pozdrawiam serdecznie, miłego oglądania:)





12 komentarzy:

  1. O raju, są śliczne :) :) :) i jakie wielkie :) zdolna babeczka z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Do przytulania w sam raz, wcale nie za duże:)

      Usuń
  2. Cudowne sowy - przytulanki :) Ta kolorowa w sam raz dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, te sowy już mają swój nowy dom:) Możemy jednak wspólnie wymyślić inną dla Ciebie Beatko:)

      Usuń
  3. Uwielbiam sowy :))) Twoje są cudne!!! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne!!!Mi serce skradła ta niebieska!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cuuudowne !!! :)))) Wydaje mi sie ,ze chyba czasem trzeba dorosnac :)) Ja ta technike na pozniej odkladam:))) Odkladalam rowniez szycie ciuszkow ,a teraz z przyjemnoscia cos tam probuje :)) Widac ,wszystko swoj czas musi miec :) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Kapitalne! Przytulaśne sowie poduchy! a do tego patchwork - wyższa szkoła wtajemniczenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. No sówki są śliczne, jak to dobrze jest umieć szyć.☺️

    OdpowiedzUsuń