piątek, 17 lutego 2017

Torebka - domek dla lalki

Witam

Jakiś czas temu obiecałam, że pokażę Wam mój suplement do książeczki sensorycznej. Oto ona idealna zabawka dla dziewczynek w wieku od 1 roku do 6 lat. Torebka - domek dla lalki to zabawka wielofunkcyjna, którą dziecko może bawić się w domu,  zabrać ze sobą w podróż lub do koleżanki. Taki domek doskonale rozwija wyobraźnię.
Wielkość torebki z uszami to 34 x 25 cm. Wewnątrz torebki znajduje się lalka i szafa pełna ciuszków. Ostatnia strona to przepastna kieszeń zamykana na suwak na rzeczy, które nie mieszczą się w szafie. Materiały, jakie wykorzystałam do uszycia tej torebki to filc i  bawełna. Wszystko wycinałam ręcznie, a następnie zszyłam na maszynie. W skład zestawu wchodzi 14 wymiennych elementów. 

A może ktoś z Was szuka niebanalnego prezentu? Zapraszam wspólnie ustalimy jak modnie ubrać lalę.





Pozdrawiam serdecznie :)

14 komentarzy:

  1. Wciąż mnie zadziwiasz :) Świetny pomysł i wykonanie! I te wszystkie ubranka odklejają się i przyklejają do laleczki? Niesamowite. Szkoda, że nie mam komu podarować takiej torebeczki. Pozdrawiam
    PS A pokarzesz jak oprawiłaś obrazek ode mnie? Jestem strasznie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudo. Jesteś niesamowita. Świetny pomysł :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapitalny pomysł! podziwiam cierpliwość i staranność wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Super wyszło. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne i jakie oryginalne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, świetny pomysł i wykonanie, super!!! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - niesamowita książeczka!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo nietuzinkowy pomysł, który z pewnością będzie zachwycał (szczególnie małe królewny) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. Jak na razie moja córa jeszcze pcha wszystko do buzi:P

    OdpowiedzUsuń
  12. wow super pomysł i piekne wykonanie

    OdpowiedzUsuń