środa, 27 maja 2015

Kocia i Kocio

Witam gorąco.
 
Dziś przed Wami dwa pastelowe kotki. Wypatrzyłam je gdzieś w necie. Bardzo mi się spodobały
i postanowiłam je wykonać. Praca ta przyniosła mi wiele radości. Oto kotka Kocia i kot Kocio.
 

 
 
Zabawka wykonana z włóczki akrylowej, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym. 
Kotka ma ok. 27cm wysokości.
 
 
 
Zabawka wykonana z włóczki akrylowej, wypełniona antyalergicznym włóknem poliestrowym. 
Kot ma ok. 32cm wysokości.
 
 
 
Dziękuję za wszystkie komentarze, cieszy mnie Wasze zainteresowanie moimi maskotkami.
Wkrótce pokażę znowu coś nowego.

10 komentarzy:

  1. Żółta kocia jakoś mi się bardziej podoba slodziutko wygląda w tej sukience choć fioletowemu kotkowi też nic nie brakuje -pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kotki, a falbanka u sukienki kotki jest rzeczywiście urocza. Kotek za to bardziej męski. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziaki! Świetne mają minki, jakby były niezwykle z siebie zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale mają rozanielone minki :) Fajne są, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prawdziwe kocie piękności....Mrauuuuu:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne kotki. Ładne, przyjemne mordki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale słodkie :D Piękne małe-wielkie dzieła tworzysz ;)

    dziękuję za odwiedziny na moim blogu :)
    Pozdrawiam,
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Sama słodycz :) Rozkoszne są, takie do przytulania w sam raz :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzę na bloga a tu takie słodziaśne kotki widzę :)

    OdpowiedzUsuń